01 May 2010

what happen past day?

Assalamualaikum,

elo.. ehehe.. lamak dah x update oh.. tok kira nak update la tok.. ehehehe... mun x silap entry ku dlok ku ada cgek berita yang mok dipadah.. ehehe.. ok sudah sampai masanya utk aku padah.. apa berita ya... hehehe... drum roll plss.....

ok tok ctanya... pada hari tok iaitu 1 May 2010... maka dengan tidak rasminya(sbb aku lom dpt offer letter) aku telah bertukar jam kerja ku daripada shift kepada office hour... pahal? sbb aku telah bertukar post daripada P.E.O kepada T.A... apa P.E.O? dan apa T.A? ok.. ku cta sal P.E.O... P.E.O tok dgn kata panjang nya adalah Proffessional Emergency Officer... kja nya apa? kja nya adalah menjawab panggilan kecemasan 999... kepada sapa2 yg pnh call 999 ya mungkin aku pnh jwb call ktk org.. ehehehehe.... dan apa pulak T.A? nama panjang bagi T.A adalah Technical Assistant... dgr benda ya aku dah xda berdepan ngan manusia agiik dah... kja ku ngadap mesin dah kinek tok.. satu jawatan yang ku tunggu lah... ahahaha

tp dalam gembira2 tok ada juak nabes aku... nendak.. aku dah kja hampir 1 tahun... kontrak gk ya.. yg aku takut cdak cuma memanjangkan kontrak ku setaun gk.. tpksa la nunggu setaun gk utk nunggu peluang dapat jd pemenen staff... tp xpa.. aku percaya rezeki itu datangnya daripada Allah.. dan aku terimak apa saja yg Allah berik ngan aku... sesungguhnya aku ingin menjadi insan yang bersyukur... tp gne2 pun.. mintak jasa bait tak org doa2 ku mudahan pat pemenen la oh... hehehe... sampe sia jak time tok.. klak ku ngerepak agik... caio bebeh

3 comments:

Khairul Onggon said...

Wahhh tahniah.. gud nius ya.. alhamdulillah :) bolehlah chia aku mi kolok hoh.. siap lah ku dtg kuching ku tagih hehehe...

AmirFX said...

Wasehhh.. Tahniah bro.. Insyaallah.. Sik lamak ya...

aOne said...

kaljis: bah pa gik.. agak la mun brani.. ekekeke

amir: makseh2... mudahan segala urusan berjalan dgn lancar la oh.. insya-Allah

 

Ini Hidup Aku Design by Insight © 2009