28 March 2010

say what?

Assalamualaikum..

tok nak meluahkan asa marah tok... ish ish.. knk ka ada kompeni gia.. mmmm... mesti tak org mok tauk pa cta ya tek nak?

camtok ctanya.. bok tadik... adalah sorang sahabat ku bersusei... nya kja kat cgek kompeni tok.. xplu la ku pdh kompeni apa nak.. tp kompeni ya kepunyaan seorang muslim... kwn ku tok nya bok jak dpt kja kat sia.. jd nya pun jwtn lom stabil la nak... tp apa yg ku nak cta bkn pasal kwn ku dpt kja baru.. tp hal masa... nak d jadikan cerita.. kompeni tok krna penting glak ngan masa sampe waktu utk solat pun xda... gne ya??? dis thing ken make my blood go upstair yu know... sedangkan kompeni ya org islam pun... gne boleh jd gia?? adohhh... aku nengar cta kwn ku gia.. aku agik ya asa manas... cne hak kta sebagai seorang islam? penting glak ka kja ya sampe time solat pun xblh? mun aku d tempat kwn ku.. mmg dah knk report kat jbtn tenaga buruh dah... rela gk aku knk buang kja daripada x di soh sembahyang

aku marah tok oiii.. marah.. grrrr...

No comments:

 

Ini Hidup Aku Design by Insight © 2009