17 March 2010

side income

Assalamualaikum,

pnh x ktk org asa nak ncarik duit lebih? aku ada asa gia aih.. mm.. tp blum bertemu la ngan "bisnes online" yg mampu menarik ati... actually ada sbnrnya tp yalah bajet nak d kuarkan besar glak.. xmampu ku eh.. huhuhu

oleh kerana bajet terlalu besar ku ncarik nok modal nya sedang2.. ada temu cgek.. mun cun cara d polah boleh dpt income besar.. mun dah besar boleh la ku masok duak igek bisnes.. ekeke.. TAMAK? bkn nya tamak... kita mesti pande carik peluang... bygkan ktk org.. dgn modal yg kecik.. ktk org dpt income yg mampu menampung hidup ktk org dan juak family ktk org.. ehehe.. cuma bila dah loaded klak jgn la riak k.. nunjok dikpun kaya.. sampe memandang rendah ngan org lain.. ingat.. kita juak pada mulanya mula dari dbah.. ehehe

mun nak cta pasal mejin tok.. aku tok nang kuat mejin.. bygkan mun income ktk org dah stabil.. fuh.. no more hutang piutang... boleh berik mak duit... benda2 kemahuan boh cta gk.. ktk org pande pk dikpun... kinek tok aku tgh miker nak masok cgek program ya.. cara cdak best juak.. tp mesti komited n buat bersungguh2... buat masa tok aku gk tgh mengkaji program ya... ehehe

gne2 pun benda tok aku mesti pk masak2...

**nak cari kayu.. nak cari kayu... nak cari kayuuu

4 comments:

Khairul Onggon said...

eone, da mcm2 jak bisnes nektuk.. tp yalah tek modalnya besar gedabak kata urg melaya haha..

penah nengar score A programme kah?? try lah coz rah sarawak org melaya tokeinya kwn adik ipar aku.. so, org swak dikpun sekda kah? pa lagik.. google kan..

aOne said...

pa menda score a ya? ku tangga cam website k cdak stdnt pmr, spm blaja jak.. kekee.. ko nak suroh ku amik spm agik ka? aeheuaehuaea

Felicia F. Ramzi said...

aaa tauk mek score A di padah onggon ya.. tapi sik berapa detail lah..
kmk pun ingin ada side income tapi how oh?

aOne said...

dah nangga score A tek.. ehehe.. mok rajin carik pelanggan.. mun da pelanggan bok ada komisen rm100.. ehehe

tok ada gk cgek d temu.. geostring.. click jak link sblh.. free jer.. ahahhaa

 

Ini Hidup Aku Design by Insight © 2009